podlokietniki do tatuazu transporty

Koszty dostawy


Koszty dostawy uzależnione są od kraju oraz sposobu dostawy.

Zamówienia realizowane na terenie Polski wysyłamy firmami kurierskimi: DPD, InPost, UPS, FedEx, Geis, oraz dostarczane do Paczkomatów InPost lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Koszt dostawy za pobraniem w każdym wypadku podnosi koszt transportu o 4 zł brutto. W przypadku zamówienia za pobraniem, z dostawą do Paczkomatu – płatności dokonasz kartą w wybranym przez Ciebie paczkomacie – jeśli dany paczkomat obsługuje płatności kartą.

Koszty dostawy zagranicznej zależą od kraju dostawy i łącznej wagi zamówionych towarów i wysyłane są firmą kurierską UPS lub DHL, DPD lub Raben. Nasz system wylicza przybliżony koszt takiej dostawy na podstawie adresu klienta. Aby poznań dokładny koszt usługi transportowej za granicę prosimy o kontakt telefoniczny lub przez adres e-mail.

Poczta Polska z cennika. Jednak staramy się wysyłać wyłącznie elementy, które zmieszczą się do koperty bąbelkowej.

Możliwy jest także odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu tego telefonicznie.

Nasze produkty znajdziesz aktualnie w 18 europejskich krajach, min.:

Polsce, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Belgii, Holandii, Austrii, Francji, Hiszpanii, Czechach, Litwie, Finlandii i Szwecji oraz kilku innych.

Możesz kupić nasze produkty u zagranicznych dystrybutorów. Jeśli natomiast chcesz aby paczka została dostarczona poza granice Polski – możesz wybrać swój kraj podczas składania zamówienia (dostępne kraje UE ~koszt około 150 zł brutto). Jeśli chcesz abyśmy wyliczyli dla Ciebie dokładny koszt transportu – napisz do nas. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie kontaktu.

Czas dostawy


Czas realizacji zamówień wyświetlany na stronach www.e-tattoo.pl oraz www.podlokietniki.pl dotyczy dni roboczych. Pamiętaj, że składając zamówienie na kilka produktów, finalny czas realizacji zamówienia uzależniony jest od towaru z najdłuższym czasem wysyłki. Jeśli towar z zamówienia znajduje się aktualnie na stanie – dostawa przesyłek odbywa się następnego dnia roboczego. W przypadku gdy w zamówieniu jest towar na zamówienie (np. poduszka podłokietnika), czas realizacji może się wydłużyć nawet do tygodnia. Jeśli masz pytania związane z szybkością dostawy lub jakiekolwiek wątpliwości – zadzwoń do nas pod nr +48 / 608 400 885.

Firmy kurierskie

Kurierzy dostarczają paczki w godzinach 10:00-17:00 (w niektórych wypadkach nawet do godz. 20:00). Jeśli nie będzie nikogo pod adresem, który podałeś na zamówieniu, kurier ma obowiązek zostawić awizo z kontaktem do siebie. Kolejna próba dostarczenia będzie miała miejsce drugiego dnia. Możesz także spróbować umówić się z kurierem na dostawę na samym początku – po wysyłce paczki skontaktuj się z nami – przekażemy Ci numer listu przewozowego, a dzięki niemu uzyskasz nr tel do kuriera, który obsługuje Twój region.

Paczkomaty

Paczki dostarczane do paczkomatów możesz odbierać w dowolnym dniu tygodnia (szczegółowe informacje o czasie i sposobach odbioru w paczkomacie znajdziesz na stronie inpost.pl). Aby otrzymać paczkę paczkomatem – musisz nas o tym powiadomić.

Poczta Polska

Paczki dostarczane za pośrednictwem Poczty Polskiej dostarczane są w zależności od wybranej usługi transportowej w przeciągu 24 godzin lub 48 godzin. Mniejsze paczki lub listy polecone dostarczane są w przeciągu 72 godzin od momentu nadania. Nie wysyłamy zamówień listami ekonomicznymi.

Uwaga: Jeśli zamówiłeś towar, którego nie mamy obecnie w magazynie nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i ustali dalsze losy zamówienia (zamiana towaru, oczekiwanie na dostawę, anulowanie zamówienia). Dokładamy wszelkich starań aby dane widoczne na naszej stronie odpowiadały faktycznym stanom magazynowym oferowanych towarów.