Zwrot i zamiana – zakup drogą wysyłkową

Poza wyjątkami określonymi w Ustawie, klient, który zakupił towar wysyłkowo w www.e-tattoo.pl oraz www.podlokietniki.pl, może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od dostarczenia towaru. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, wraz z kserokopią dowodu zakupu, instrukcją i gwarancją (jeśli były załączone osobno). Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu zakupionych towarów ponieważ koszt wysyłki w tym wypadku ponosi kupujący.

Szczegółowe pouczenie o zasadach odstąpienia od umowy oraz wzór formularza odstąpienia od umowy znajdą Państwo w na stronie z regulaminem.

Uwaga! Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zwracane towary  prosimy odsyłać na adres:

TP Polska Tomasz Ptak
ul. Sokola 3 lok. 4
11-041 Olsztyn

Do zwracanego towaru koniecznie dołącz fakturę lub paragon, które otrzymałeś wraz z przesyłką, kopię oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz dane kontaktowe. Uwaga! Zwroty nadesłane na koszt odbiorcy (za pobraniem) nie będą przyjmowane. Pamiętaj, że aby zwrócić Ci pieniądze za zakup – musimy najpierw pozytywnie rozpatrzyć Twój wniosek, a zwrot pieniędzy następuje na podany rachunek bankowy lub adres.

Pamiętaj o zachowaniu pocztowego dowodu nadania paczki lub potwierdzenia przekazania jej firmie kurierskiej aż do chwili otrzymania zwrotu pieniędzy. Odstępstwem od powyższego są produkty ściągane dla klienta na zamówienie indywidualne oraz produkty inne niż domyślne, prefabrykowane na zamówienie pod klienta (np. kolor lub grawer) – produkty takie nie podlegają zwrotom. Informacje te podane są w opisach produktów, których dotyczą.

Zwrócony towar możesz zamienić także na inny, będący w naszej ofercie – w zależności od wybranego produktu zwrócimy Ci nadpłatę lub pobierzemy brakującą sumę. Skontaktuj się z nami wcześniej w celu ustalenia dokładnej procedury.


Reklamacje i Gwarancje

Jeśli zakupiony u nas towar nie działa prawidłowo, wyślij  go do serwisu na adres:

SERWIS TP Polska Tomasz Ptak
ul. Sokola 3 lok. 4
11-041 Olsztyn

Dołącz ksero faktury, kartę gwarancyjną (jeśli jest) i na osobnej kartce opis usterki oraz oczekiwań.

Od czasu dostarczenia towaru do serwisu w ciągu 14 dni określimy, czy naprawa będzie kwalifikować się do naprawy gwarancyjnej, czy też nie i poinformujemy Cię o tym. Gdy reklamacja zostanie przez nas uznana, dokonamy naprawy i dostarczymy towar z powrotem na nasz koszt. W przypadku reklamacji wymagającej odesłania towaru za granicę koszty wysyłki pokrywa kupujący.

Dla pewności we wszystkich sprawach związanych z serwisem prosimy najpierw o kontakt pod numerem +48/ 608 400 885 lub pod adres info@e-tattoo.pl.


Otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę? Ściągnij tą instrukcję w formacie PDF lub Word.

Szanowni Państwo, poniżej znajdą Państwo instrukcję postępowania na wypadek otrzymania uszkodzonej przesyłki kurierskiej. Prosimy o zapoznanie się z nią, aby w razie pojawienia się takiej sytuacji – móc odpowiednio postępować.

Oczywiście dokładamy wszelkich starań, aby wysyłany przez nas towar był odpowiednio zabezpieczony do transportu. Staramy się również  odpowiednio dobierać odpowiednich przewoźników, którzy trzymają wysoki poziom jakości swoich usług. Niestety transportowana przesyłka czasem może ulec uszkodzeniu mechanicznemu w transporcie – poniżej przedstawiamy instrukcję postępowania na wypadek takiej sytuacji:

NAJWAŻNIEJSZE KROKI: 

  1. Przy dostawie przesyłki sprawdź czy opakowanie zewnętrzne nie nosi żadnych większych uszkodzeń (dziur, wgnieceń, większych rozdarć).
  2. Jeśli nie będziesz mógł osobiście odebrać przesyłki poinformuj osobę odbierającą w Twoim imieniu o najważniejszych krokach przy odbiorze przesyłki.
  3. Pamiętaj, aby sprawdzić towar przy kurierze. W momencie jak otrzymasz przesyłkę od razu rozpakuj ją – kurier ma obowiązek poczekać, abyś mógł sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera.
  4. Jeśli przesyłka nosi bardzo wyraźne, widoczne ślady uszkodzenia – po prostu odmów przyjęcia towaru i poinformuj nas o tym pod numerem telefonu: 608 400 885 / e-mail: info@e-tattoo.pl
  5. Jeśli stwierdzisz uszkodzenie przesyłki zażądaj od kuriera dostarczającego spisania PROTOKOŁU SZKODY, jest to dokument wymagany przez firmy kurierskie do złożenia reklamacji.
  6. Zrób zdjęcia uszkodzenia przesyłki, opakowania itd.
  7. Pamiętaj, aby odpowiednio spisać PROTOKÓŁ SZKODY z kurierem, najważniejsze, aby zaznaczyć takie pozycje jak:
  • Uszkodzenie opakowania zewnętrznego / zawsze zaznaczamy TAK (chodzi nawet o najmniejsze rozdarcie, uszkodzenie, przetarcie itp.) zaznaczenie NIE spowoduje odrzucenie reklamacji przez firmę kurierską
  • Na pytanie: czy przesyłkę przyjęto bez zastrzeżeń zaznaczamy słowo NIE, gdyż słowo TAK spowoduje odrzucenie reklamacji przez firmę kurierską
  • Protokół reklamacyjny powinien być spisany w dniu dostarczenia przesyłki!
  1. Pamiętaj, że przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń i spisania z kurierem PROTOKOŁU SZKODY zamyka składającemu reklamację możliwość uzyskania odszkodowania za zniszczony towar.
  2. Pamiętaj, że spisanie w sposób nieodpowiedni PROTOKOŁU SZKODY, może spowodować problemy w uzyskaniu odszkodowania za zniszczenie towaru, prosimy zatem postępować zgodnie z naszymi wskazówkami.
  3. Rozpakuj paczkę przy kurierze i spisz z nim protokół szkody w tym danym momencie. Rozpakowanie jej po czasie uniemożliwia roszczenia reklamacyjne. Ani my, ani Ty nie otrzymasz zwrotu pieniędzy za zniszczony towar!!!